Etiketler :  Yabancı  Doktorlar  Türkiye'de  çalışırsa  Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa 

Doktor Azeri olunca:

- Gelesen!
- Selam doktor bey!
- Salam... Sabahın hayır! (Selam. İyi sabahlar)
- Ne salamı? Kızımı muayeneye getirdim.
- Gızım, sen yahşi birine ohşayırsan! (Kızım sen iyi birine benziyorsun.)
- Neee! Kızım kimi okşuyormuş?
- Vallahi kimseyi okşamıyorum baba!
- Sus kız! Koskoca doktor yalan mı söyleyecek? Ellerindeki pişikten anladı herhalde!
- Pişik ele degel kucağa yaraşır. (Kedi ellenmemeli, kucağa alınmalı.)
- Doktor sen ne diyosun yaa?
- Siz haradan gelisiz? (Siz nereden gelirsiniz?)
- Biz at mıyız haradan gelecek? Doktor, ağzını topla...
- Gızım soyunasın, sırtına gulag asmag isterem. (Kızım soyun da sırtını dinleyeyim.)
- Baba ya... bu adam kimin kulağını sırtıma asacak?
- Men indi gızına dayandıraaram. Marağım gabardı. Neçe ağlarsın?
(Ben şimdi kızınızı durdururum. Merak ettim. Neye ağlarsın?)
- Baba ne diyo bu?
- Gızım sen kârhanede çalışırsın? (Kızım sen fabrikada mı
çalışıyorsun?)
- Lan p... doktor... Küüüüütttt...
- Özümü itirdim, dağlara kar düşende, bülbüle gam düşende, ruhum bedenden oynar, gözüme yumruk gelende...

Bu fıkrayı sizden önce 8 kişi okudu. << Sen Rahat Ol  ||   Alman Oldum >>   

Facebook'da paylaş : Paylaş

Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa fıkrasını PDF olarak indir.
Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa fıkrasını ZİP olarak indir.

Bu Fıkraya Puan Ver

1 2 3 4 5
Toplam Oy : 102    Puan : 3.46   



Fıkra Yorumları

isim:    email:

kadir

çok ayıp hatta terbiyesizlik bu ben doktor değilim azeride değ
lim ama yazık cahilce yapılmış bi hareket türklüğe yakışmayan bi hareket niye başka bir milletin diliyle alay ediyoruz ki kendi adıma utanıyorum ve bir türk olarak azeri kardeşlerimden özür diliyorum

2012-02-24
behbud

Azerbaycanda çalışan Türk Doktorlar içinde çok fıkralar var.....

2011-11-17
sabir aliyev

aranızda hiç azerice bilen varmı?

2011-06-27
hjjgj

yaaaaaaaaaaa yazık oldu dotora irenç ben yassam ellisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2010-11-25
tuğrul

neyapıyon

2010-09-04
tugce

bncede coq

2009-05-31
derya

sonucta fıkra sadece polemiğe girmenin bir anlamıyok bence

2009-04-02
üzeir

ben de azırıyım çok saçma.saçma ama ne saçma orda hangısi azerice kelımeymış soyleyın ya

2008-11-24
Cerrah

Ben Azeriyim kendimde doktorum hic Turkiyede olmadim ancaq turkceyi azerilerin cok iyi bildiyinden emin ola bilirsiniz

2008-10-28
vermek istemiyorum

çok komik

2008-10-13
doktor-cerrah

tamamen uydurma...yazıları okuduğumda güldüm ancak fıkraya değil ağlanacak halimize...

2008-08-30
civ civ

ya arkadaşlar olsun ama ben ce gene de çokkk komikti ya bende koptum vlla

2008-04-25
tuz

fıkra denemezki buna.ayrıca azeri doktor türkiyedemi öyleyse türkçe konuşurdu yok azerbaycansa o zaman baba ve kız azerice öğrensin

2008-04-25
masus

valla ben dayandıram bölümünde koptum:)))

2008-02-29
vermek istemeyen

sözlerin çoğu yanliş ve okunaksız olmuş

2008-02-28
söylemek istemiyor

doktor kıza soyun demiş ama kız babasına bu adam ne diyo ya demiş babası kızım soyun doktor sırtını dinlesin demiş bence çok şaçma

2008-02-28
halil

çok çok çok çok kötü olmuş maalesef

2008-02-27
meci

bende azeriyim ve tıp fakültesinde okuyorum bikere orda azerice sözleri yanlış kullanmışsınız hem emin olun azeriler türkçeyi çoğu türkten daha iyi biliyor

2008-02-27
yiyit59

bu şüper bi fıkra

2008-02-27
piyanist

bu fıkra öok saçma olmuş sonu çok kötü

2008-01-22
ugur

çok komik:D:D:D

2008-01-01

<< Sen Rahat Ol  ||   Alman Oldum >>   

Hoş geldiniz! Üye Girişi yapın veya Ücretsiz Kayıt olun. 
loading...
Hızlı Arama
Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa fıkrası FikraCenneti Üyeleri tarafından puanlandı. . Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa Yabancı Doktorlar Türkiye'de çalışırsa Puan: 3.46